[Autoliste] Re: Sajūgs slīd

Kaspars rupucis at gmail.com
Mon Dec 19 15:11:00 EET 2011

Manam Hondas dīzeļbobikam šitāds pats joks bija, kas tomēr ik pa brīdim
pazuda.
Beigās gan sajūgs pa garantiju tika nomainīts, taču arī ar mainīto šie joki
ir bijuši.
Pēc pēdējās iegūtās informācijas, tam sajūgam esot kaut kāds pašregulējošais
mehānisms ar zobiņiem vai ko tml., kas mēdzot vienkārši ieķerties :(
Mēdz arī atnākt vaļā, bet ja neatnāk, tad beigās iegūstam spurainu mačalku
:D

K.

2011. gada 19. decembris 09:58 Juris Knakis <lubes at inbox.lv> rakstīja: