Manam Hondas dīzeļbobikam šitāds pats joks bija, kas tomēr ik pa brīdim pazuda.<br>Beigās gan sajūgs pa garantiju tika nomainīts, taču arī ar mainīto šie joki ir bijuši.<br>Pēc pēdējās iegūtās informācijas, tam sajūgam esot kaut kāds pašregulējošais<br>
mehānisms ar zobiņiem vai ko tml., kas mēdzot vienkārši ieķerties :(<br>Mēdz arī atnākt vaļā, bet ja neatnāk, tad beigās iegūstam spurainu mačalku :D<br><br>K.<br><br><div class="gmail_quote">2011. gada 19. decembris 09:58 Juris Knakis <span dir="ltr"><<a href="mailto:lubes@inbox.lv">lubes@inbox.lv</a>></span> rakstīja:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div class="im"><blockquote style="border-left:1px solid #cccccc;margin:0pt 0pt 0pt 0.8ex;padding-left:1ex">Ja ir tā, ka dažreiz ieminot 3., 4. vai 5.robā izslīd sajūgs, bet <br>
 braucot tālāk pēc pāris pārslēgšanās reizēm atkal viss ir normāli, tad <br> vai es esmu pareizi izfiškojis, ka ķeras sajūga disks uz kārbas ass?<br> </blockquote></div>==================================<br>Vispār jau var gan:<br>
a) Ķerties pats sajūga disks uz primārās vārpstas;<br>b) Ķerties izspiedējgultnis, kādā no pievada vietām,<br>atkarīgs no konstrukcijas;<br>c) Var būt elementārs dilonis;<br>d) Ja sajūgs patiesi mēdz slīdēt, es personīgi nekavātos ar<br>
revīziju, citādi ir lieliskas izredzes sajāt arī "kurvi" un spararatu!<br>Ruu<br><div> </div>


<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div><br>