[Autoliste] Re: Sajūgs slīd

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Dec 19 10:38:05 EET 2011

On 19.12.2011 09:58, Juris Knakis wrote:

>     Ja ir tā, ka dažreiz ieminot 3., 4. vai 5.robā izslīd sajūgs, bet
>     braucot tālāk pēc pāris pārslēgšanās reizēm atkal viss ir normāli,
>     tad
>     vai es esmu pareizi izfiškojis, ka ķeras sajūga disks uz kārbas ass?
>
> ==================================
> Vispār jau var gan:
> a) Ķerties pats sajūga disks uz primārās vārpstas;
> b) Ķerties izspiedējgultnis, kādā no pievada vietām,
> atkarīgs no konstrukcijas;
> c) Var būt elementārs dilonis;
> d) Ja sajūgs patiesi mēdz slīdēt, es personīgi nekavātos ar
> [...]
Sajūga komplektu, tiesa, uz vecā sparrata pavasarī saliku jaunu Sachs,
tad it kā bija OK. Tā kā auto nočipots, tad pēc teorētiskajiem motora Nm
tie ir arī griesti standarta sajūga komplektam, varbūt tagad, kad
piedilis vairāk, vienkārši vairs netur tāpēc, ka uz to nav spējīgs jau
konstruktīvi? Problēma aktuāla kāreiz, kad 5.robā mierīgi kruīzējot
jāiet uz apdzīšanu vai jāiemin pēc fotoradara, tie 2200rpm kāreiz
turbodīzelim ir max Nm. ;-)  Smuki var redzēt turbo bedres ilgumu.

Serveru noma datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn