[Autoliste] Re: Sajūgs slīd

arc arc at intelectuals.net
Mon Dec 19 22:27:46 EET 2011

Juris Knakis wrote, On 12/19/2011 09:58 AM:
>     Ja ir tā, ka dažreiz ieminot 3., 4. vai 5.robā izslīd sajūgs, bet
>     braucot tālāk pēc pāris pārslēgšanās reizēm atkal viss ir normāli, tad
>     vai es esmu pareizi izfiškojis, ka ķeras sajūga disks uz kārbas ass?
>
> ==================================
> Vispār jau var gan:
> a) Ķerties pats sajūga disks uz primārās vārpstas;
> b) Ķerties izspiedējgultnis, kādā no pievada vietām,
> atkarīgs no konstrukcijas;
> c) Var būt elementārs dilonis;
> d) Ja sajūgs patiesi mēdz slīdēt, es personīgi nekavātos ar
> [...]

mhm, veel tikkai piebildiishu, ka sajuugam, taapatkaa bremzeem, meedz
gadiities, ka atslaanjojaas pievada gumijas shljaucinjas, rezultaataa ar
pedaali izspiest var, bet atpakalj naak negribiigi, jo kaukaada ljerpata
blokjee shljauku.

protams ka ekspluataacija ar shaadu defektu, aatri vien noved pie
patieshaam nosvilinaata sajuuga ;)

=)
arc