[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

raimonds.v krani at inbox.lv
Mon Feb 7 15:55:47 EET 2011

 Taa ir ka izvelk dazjus vaardus no texta.
 Tika sanjemts komentaars ka shitaada treda rezultaataa( tika kjidaats
 LUKoils), rodas veel sliktaaks iespaids par lukoil, uz ko es arii
 atbildeeju: ka ir gadiijumu kad sanaak shaize un tad arii rodaas taa
 situaacija, ka mashiinas jaaevakuee ar treileriem ( interesanti, kaa
 gan savaadaak??), jo pasahs aizbraukt nevar. nevienaa vaardaa
 neteicu, ka tas notiek visu laiku, kaa vareeja saprast peec tavas
 interpretaacijas. Tas pats attiecas uz to ko var dabuut un nevar
 dabuut , kaa arii cenaam. Ar to es tik gribeeju teikt, ka neviens nav
 ideaals, visiem gadaas shaizes un nav ko te uz vienu Lukoilu likt
 bumbinjas, it kaa tas buutu etalons sliktiem degvielas
 kantoriem. Bet tagad Interpeetaacijas deelj  sanaak, ka es
 ir konkurentu noliceejs, lai gan liidz tam es neko neteicu, tik
 uzjautaaju par ECTO degvielas lietoshans pieredzi, peec kaa saakaas
 kopistiska Lukoil aplikshana.
 ramonz
 Citējot *Rich <richlv at nakts.net>*: