[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Rich richlv at nakts.net
Mon Feb 7 10:18:37 EET 2011

On 02/05/11 22:43, ramonz wrote:
> Ar pirkstu nerādīšu un nedomāju, ka šeit būtu īstā vieta ķidāt netīro
> veļu. Vnk kamēr mani neapliek, es ir mierīgs kā zilons.

tu nupat kjidaaji netiiro velju, pazinjojot, ka tavi konkurenti tirgo
tik suudainu bennju, ka bariem vien ar treiljiem jaaved prom autinji.

tekstu "tāpat arī ne vienmēr var visu dabūt, da cenas nav tās saldākās."
es sheit nociteeshu, bet nekomenteeshu.

pie tam, visaa shajaa antireklaamaa ljoti prasaas piebilst, no kuras
kompaanijas tad tu esi. pasham piebilst uzreiz, nevis gaidiit, kad citi
to pieminees.

--
  Rich