[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Ervins Reinverts ervins at gmail.com
Mon Feb 7 20:31:14 EET 2011

Koments drusku zemaak, starp rindaam.

2011. gada 7. februāris 15:55 raimonds.v <krani at inbox.lv> rakstīja:
> Taa ir ka izvelk dazjus vaardus no texta.
>
> Tika sanjemts komentaars ka shitaada treda rezultaataa( tika kjidaats
> LUKoils), rodas veel sliktaaks iespaids par lukoil, uz ko es arii
> atbildeeju: ka ir gadiijumu kad sanaak shaize un tad arii rodaas taa
> situaacija, ka mashiinas jaaevakuee ar treileriem ( interesanti, kaa gan
> savaadaak??), jo pasahs aizbraukt nevar. nevienaa vaardaa neteicu, ka tas
> notiek visu laiku, kaa vareeja saprast peec tavas interpretaacijas.

Jaa, nudien neteici, ka tas notiek "visu laiku" - teici "regulaari",
kaa redzams quotee zemaak (un bija redzams arii visos ieprieksheejos
replajos, kur shii quote vilkaas liidzi).
Atliek vien noprecizeet definiicijas jeedzieniem "regulaari" un "visu
laiku" un atshkjiriibu starp abiem shiem jeedzieniem. :)

erv,
es jau neko :)