[Autoliste] Re: Kā ar svaigu gaisu, vecūkšņi?

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Dec 8 12:15:47 EET 2021

nu tagad jau modernos auto īsti pat nepadzenāsi pa trasi  - visādas
sistēmas sit pa pirkstiem izklaidēties  gribētājiem.

bet uz Brīvkalniem (jā, es vēl atceros nosaukumu :D) varētu aizbraukt. vai
arī kaut kur ne tik tālu, kaut vai tukšā benzīntankā, kā daži politiķi :D

---
Rinalds,
i3 94Ah `18.
z4 3l `04.