[Autoliste] Re: Kā ar svaigu gaisu, vecūkšņi?

Tornis tornis at gmail.com
Thu Dec 9 01:22:04 EET 2021

tā mašīna, ar ko vajadzētu maukt, ir garāžā līdz pavasarim, guļ un sapņoi
par Itāliju un Komo ezeru.
Tas golfs, ar ko nebūtu žēl braukt, ir tik tālu sašļucis, ka pirmajā ātrumā
no kādas 3 reizes tiek iekšā.
Tas auto, ar ko pārvietojos, ir apgādāts ar neatslēdzamām "drošības un
stabilitātes" ierīcēm, bez normālas rocenes un ar bezpiedziņu.

Droši vien atliks tikai ar šipenēm uz moča pa ezeru maukt, bet sola, ka
nokusīs. Un tas motolistes jeb smiltāju serfinga kompānijā.

Paliks vien pa mājām, vecums :D

UL aka LT