[Autoliste] Re: Kā ar svaigu gaisu, vecūkšņi?

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Dec 8 10:57:27 EET 2021

Bija, sakarā ar ofisa pārvietošanos uz mājas otro stāvu un publiskā
ofisa novietošanos Rīgas centrālstacijā, palicis ir tikai viens auto, un
galīgi ne tas - līdz trases iebrauktuvei jau paspētu norakties.
ESP/ABS/līzinga naf, ir tikai bezpiedziņas veranda. Quattro pēc pārsvarā
stāvēšanas tika pirms 3 mēnešiem pārdots.

Bet vispār atbalstu!

On 08.12.2021 10:00, Māra Niedra wrote:

> Es pat neceru uz kā tur to trasīti uz Liepājas šosejas sauca, moš vnk
> zvaigznes pavērot.
>
> Man pat tas termoss ir saglabājies, kam gan mūslaikos nav diez ko
> lielas nozīmes – karsti dzērieni un termokrūzes priekšā-pakaļā.
>
> Vai vispār vēl ir auto, kurus dzenāt, nedomājot par skaidrošanos
> līzinga kantoriem?
>
> maara

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.