[Autoliste] Re: Atb.: Līkas rokas un eļļas vāciņš
Arnis Zagorskis
arc at intelectuals.net
Sun Aug 5 01:39:39 EEST 2018
Smic _ wrote on 2018.08.04. 20:34:
> Cik nu mans neprofesionāļa IMHO – tad tas laiks ar zemo eļļas līmeni
> līdz pieliešanai varētu vairāk slikta sadarīt, nekā neaizskŗuvētais
> vāciņš pēc pieliešanas.
ari taisnība, ja auto iedegas eļļas lampiņa eļļas trūkuma dēļ, tad
faktiski ir divi varianti - nav ievērots eļļas maiņas intervāls, aizkam
tam motoram ar to vien jau nodarīta skāde,
vai ari eļļa kaut kur ir pazudusi, jo motoram jau ir kaut kāda skāde,
labākajā gadījumā sūce kāda blīvslēgā, bet tad par to vajadzētu liecināt
eļļas pleķim uz zemes stāvvietā.
vēl ir variants, ka auto ir kaut kāds '90 gadu sākuma audi v-veida
lielmotors, kas Ģirta gadījumā atkrīt, visādi citādi viss norm,
galvenais pērkot lietotu auto jāskatās vai Ģirts nav bijis iepriekšējais
saimnieks :-)))
Lai gan, zini, šāda attieksme pret ķerru vairs nav retums, un gadās
sastapries ar vāģiem - pirkts Latvijā pie dīlera, vienīgais saimnieks,
visa nobraukuma vēsture csdd, tikkai eļļa pēdējo 10gadu laikā mainīta
3reizes ;-) tās pašas kautkāda pārpratuma pēc, piemēram saimnieks
pamanot eļļas lampiņu pielej eļļu, attopās ka ir pielējis nevis
motoreļļu, bet bremzeni un tadnu zvana uz servisu :-) bet ir daži japāņu
bobiki, kuri šādu attieksmi kā par bŗinumu spēj kautkā panest ;)
kautkā tā
=)
a
p.s. betnu jā, eļļas jāmaina, un uz eļļām nevajag skopoties.
pirms nepilna gada, pagājušajā rudenī, sanāca nolikt uz galda vienādus
wv tdi motorus, viens kopts un lolots ar 700 k noskrējienu, kuram tomēr
neveiksmīgas apkopes un štruntīgu rezervsdaļu dēl gadījās skāde ar
vārstiem.
Šākotēji ideja bija neķēpāties ar pārlasīšanu, bet paņemt visu galvu
komplektā no pajaunaāka ar nepilnus 200k noskrējiena nošķilta dienasta
auto. lieki piebilst ka atjaucot vaļa galvu un pēc pirmajiem
nevaiksmīgajiem mēģinājumiem atmazgāt virsmu no uzdeguma, ideja par
vieglo maiņu tika atmesta. galvu tā ari neizdevās normāli atmazgāt,
tuprpretī koptajam ar teju 4x lielāku noskrējienu iekšā viss spīdēja uz
laistījās.
un jā, vēljoprojām nesaprotu, kā tas sanāk ka viena uz tā paša ražotāja
deļas/gultņi rullīši/zobsiksna, ar to pašu preces kodu .lv ne tikkai
maksā 4x lētāk kā piem .de vai .se , bet ari izskatās un kalpo 4x
štruntīgāk. nu kā var skf spriegotājs gaudot jauns no veikala, nu kā var
korekti uzstadīta zobsiksna nodilt tā ka visi zobi vienkārši nobirst..,
vot tas ir ^%$&^%*^*(
>
> Nosūtīts no: Pasts <https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986>
> darbam ar Windows 10
>
> ------------------------------------------------------------------------
> *No:* autoliste-bounces+klusais07=hotmail.com at lists.autoliste.lv
> <autoliste-bounces+klusais07=hotmail.com at lists.autoliste.lv> Ģirts
> Karnītis <girts.karnitis at di.lv> vārdā
> *Nosūtīts:* Saturday, August 4, 2018 6:06:44 PM
> *Kam:* autoliste at lists.autoliste.lv
> *Tēma:* [Autoliste] Līkas rokas un eļļas vāciņš
> Preambula. Man ir līkas rokas, abas kreisās, neprecizēšu, no kurienes aug.
> Ambula. Vācijā auto sāka bļaut, ka vajag eļļu. Nopirku eļļu atbilstoši
> rūpnīcas gostiem, puslitru ielēju. Atbraucu uz LV (1500km), konstatēju,
> ka nebiju aizskrūvējis motoram eļļas ieliešanas korķīti, korķa nav,
> motortelpa notašķīta ar eļļu, bet auto nebļauj, ka būtu eļļas trūkums.
> Aizvedu uz servi, nomainīja eļļu, filtru, uzskrūvēja korķīti.
>
> Jautājums. Cik lielu skādi motoram šāda atrakcija nodara. (Nerunāju, ka
> notašķīts ar eļļu - to nomazgāja, bet par nodilumu no motorā sabirušiem
> putekļiem utml).
>
> Ģirts
> VW Touran, 2.0 TDI, 2016
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
More information about the Autoliste
mailing list