[Autoliste] Atb.: Līkas rokas un eļļas vāciņš

Smic _ klusais07 at hotmail.com
Sat Aug 4 20:34:32 EEST 2018

Cik nu mans neprofesionāļa IMHO – tad tas laiks ar zemo eļļas līmeni līdz pieliešanai varētu vairāk slikta sadarīt, nekā neaizskŗuvētais vāciņš pēc  pieliešanas.

Nosūtīts no: Pasts<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> darbam ar Windows 10

No: autoliste-bounces+klusais07=hotmail.com at lists.autoliste.lv <autoliste-bounces+klusais07=hotmail.com at lists.autoliste.lv> Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> vārdā
Nosūtīts: Saturday, August 4, 2018 6:06:44 PM
Kam: autoliste at lists.autoliste.lv
Tēma: [Autoliste] Līkas rokas un eļļas vāciņš

Preambula. Man ir līkas rokas, abas kreisās, neprecizēšu, no kurienes aug.
Ambula. Vācijā auto sāka bļaut, ka vajag eļļu. Nopirku eļļu atbilstoši rūpnīcas gostiem, puslitru ielēju. Atbraucu uz LV (1500km), konstatēju, ka nebiju aizskrūvējis motoram eļļas ieliešanas korķīti, korķa nav, motortelpa notašķīta ar eļļu, bet auto nebļauj, ka būtu eļļas trūkums. Aizvedu uz servi, nomainīja eļļu, filtru, uzskrūvēja korķīti.

Jautājums. Cik lielu skādi motoram šāda atrakcija nodara. (Nerunāju, ka notašķīts ar eļļu - to nomazgāja, bet par nodilumu no motorā sabirušiem putekļiem utml).

Ģirts
VW Touran, 2.0 TDI, 2016