[Autoliste] Re: Atb.: Līkas rokas un eļļas vāciņš

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Sun Aug 5 13:56:32 EEST 2018

Šitam 2.0 VW dīzelim tā ir - pēc 15000 parādās dzeltenā izsaukuma zīme, ka jāpielej eļla. Uz ščupa arī eļļa ir tikai pašā apakšā. Tā, ka galīgi bez eļļas nav. Auto pirkts salonā jauns. Ja var ticēt salonam, plēvēm uz kapota un sēdekļiem, un putuplasta gabaliem durvīs. Uz spidometra gan bija nobraukums 4km. Eļļu mainu reizi gadā (ap 20000km), es tam noteiktajam 30000km intervālam neticu. Nekāda peļķes stāvvietā zem tā auto nav, pirms tam motorā nekādas eļļas pēdas arī nebija. Pieņemu, ka tas verķis pats savā nodabā drusku ēd eļļu. (Atceros stāstus par VW dzinēju, kuram norma bija 1l uz 1000km vai kas tāds).

Ģirts
VW Touran, 2.0tdi, 2016

Sent from my iPad