[Autoliste] Re: Līkas rokas un eļļas vāciņš

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sat Aug 4 19:11:41 EEST 2018

Ģirts Karnītis wrote on 2018.08.04. 18:06:
> [...]
> Ambula. Vācijā auto sāka bļaut, ka vajag eļļu. Nopirku eļļu atbilstoši rūpnīcas gostiem, puslitru ielēju. Atbraucu uz LV (1500km), konstatēju, ka nebiju aizskrūvējis motoram eļļas ieliešanas korķīti, korķa nav, motortelpa notašķīta ar eļļu, bet auto nebļauj, ka būtu eļļas trūkums. Aizvedu uz servi, nomainīja eļļu, filtru, uzskrūvēja korķīti.
>
> Jautājums. Cik lielu skādi motoram šāda atrakcija nodara. (Nerunāju, ka notašķīts ar eļļu - to nomazgāja, bet par nodilumu no motorā sabirušiem putekļiem utml).

nu teorētiski tak motorā ir spiediens, aizko ar tāeļļa viegli šļakstās
ārā, aizkam , ja nebrauci pa baiso offroudu, tad nekas tur iekšā tikt
diži nevarēja, turklā aļļu/filtru jau nomanīja, tā ka vieni vienīgi
ieguvumi - tīrs motors, svaia eļļa, visiem labi!

a ja tamai ķerrai kaukas noklāsies, tad 99% pie vainas būs  preambula,
nevis sekas no šī brauciena :-)