[Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Apr 11 18:46:32 EEST 2017

Varu tikai piekrist par Jazz. Līdz 60 iet (un tiešām -  vario režīmā
apgriezini stāv uz vietas, ātrums ceļas). 7-robu režīms ar flappīpadļiem -
bezjēdzīgs. Virs 90 - bremzes paliek par vāju, bet tas netraucē, jo motors
ir tik vājš, ka lai kādus ātrumus sasniegtu, ir jāaprod ar pacietību. Tīrs
pilsētas auto savā būtībā, bet - ja negrib skriet - ietilpīgs un praktisks
variants aizbraukt arī uz laukiem, ja nav jāsteidzas. Somas var salikt zem
pakaļbeņķa utt.

2017. gada 11. aprīlis 17:49 ArnisR <listes at mediaservice.lv> rakstīja:

Karlis