[Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

ArnisR listes at mediaservice.lv
Tue Apr 11 17:49:37 EEST 2017

Ja gribas mazauto ar labu automātu un bez patēriņa pieauguma pilsētā, tad var skatīties arī uz Honda Jazz.
Tiem ir variators (CVT).
>10 g laikā tikai regulārās apkopes, bremžu kluči un izdegušās spuldzītes mainītas. (Ekspluatēts pamatā tika mazpilsētā). Līdzīga atsauksme par to, ka nekas 10 g. laikā nav mainīts, ir par Civic dzirdēta. Ar to gan pa Rīgu un gan pa ārzemēm braukā.
Jazz ir ietilpīgs. Pat ļoti, ja nebrauc četratā.

No mīnusiem – nav pārāk ņiprs >90km/h segmentā, slikta skaņas izolācija. Braucot pa granteni, sajūta kā konservbundžā (pierast varJ)
Runa par 2005. gada modeli.  Par jauno nezinu.