[Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

ArnisR listes at mediaservice.lv
Tue Apr 11 19:21:02 EEST 2017

Ir ar to Jazzu braukts līdz Itālijai un pa kalnu pārejām 3 km augstumā. Ir ok. Uz DE bāņiem tik reizēm sajūta kā pastarītim J Bet kemperiem garām iet mierīgi. 160-165 km/h ir izspiestsJ
7-robu režīms tiešām bezjēdzīga spēļmantiņa (vismaz mūsu apstākļos). Mēģināju kalnos ar tiem ātrumiem bremzēt, bet to mazo motoru tik viegli izgriezt, ka tāpat uz tahometru nemitīgi jāblenž un uz bremzēm jāspiež. Drošāk nemaz tos ātrumus neaiztikt.
Vēl ir labāks tas  S(port) režīms - pilsētā jūtami piešķir žirgtumu.