[Autoliste] Re: LED kā galvenā gaisma

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Feb 1 08:54:34 EET 2017

Protams, maksimā pierenes pirkt nevajag. Dikti dikti sen, lai redzētu kaut
ko apkārtnē, kad pa mežu apkārt pārvietojas visādi pustraktori ar 6 ksenonu
lustrām, iepirku šī aiziepriekšējo paaudzi:
https://www.fenixlighting.com/product/hp15ue-fenix-headlamp/

Lieliski darbojas joprojām, patiešām ūdnesizturīga un labi sabalansēta.