[Autoliste] Fw: Re: LED kā galvenā gaisma

Dzintars Misins dzintars at mt.lv
Wed Feb 1 09:39:11 EET 2017

Tāda pašvaka un nereāli dārga izskatās. Nesen nopirku tādu
https://www.aliexpress.com/item/3T6-led-headlight-cree-xm-l-t6-head-lamp-10000-lumens-waterproof-lights-headlamp18650-rechargeable-battery/32748959629.html?spm=2114.13010608.0.0.IYwjjb
reāls monstrs. Tikai aķus vajag labus neķīniešus.

DZINTARS