[Autoliste] Re: LED kā galvenā gaisma

arc arc at intelectuals.net
Tue Jan 31 23:57:41 EET 2017

oh kas te pa tēmām :-)
un ari par šo man ir viedoklis :-)

par tiem Namiņa h4 testiem, ja nemaldos tad atskaite tā ari iztrūka, jo
nekas prātīgs tur tā ari nebija.

ielas auto galvenos lukturus neaiztiekam - gribās ledus - braucam uz
prohid.lv un apkarinamies ar papildniekiem, daži labi tur ir dikti
gaumīgi. (bet tikkai nebrauciet tādi apkarinājušies man pretī :DD )

bet par pieres
nu tur ir jābut _dikti_ nešpetni dārgam, lai tas būtu sakarīgs.

es te kaukad sendienās iepirku
https://www.lamnia.com/lv/p/10082/gaismas-ier%C4%ABces/galvas-lampa-petzl-myo-rxp-led
domādams ka nu pa tādu $$ tak būs ok, tak sū..., nēnu, ja lieto
lādējmaos aķīšus, mašīnas skrūvēšanai ir dikti ok, tumsā uz
malkasšķūnīti ari ir ļjoti ok, bet mežā un miglā ...pa 5eur/gab staķikā
aizaizpērn akcijā tigotie kabatas lukturīši alu korpusā ir daudz labāki,
tiesa tiem ir nelāga īpašība izzust (jo nau piesieti pie pieres)

jaunietei manai ir
http://www.celotajs.com/shop/lukturi/cross-trail-2x/

nu ar to jau kautko var sākt saskatīt ;)

tagad ir protams ari jaunāki/krutāki :-))))

ar tiem jau kad mežā kāds pretī nāk, tad liekas ka lokomatīve no sliedēm
noskrējusi, bet nu cenas sākas no šis x2 :-) tad es labāk kādu melleņu
spannīti pietaupu.