[Autoliste] Re: Fwd: pulēšana

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Tue Jan 31 15:31:53 EET 2017

Morgen!

Pulētāju ir daudz, un katram savs pulējamais mīļāks… BET zinu, ka šajā kantorī TO dara diezgan labi - JoyRide Garage. Atrodas Bukultu ielā 7 k9 (Dambis teritorijā). Viens no centrālajiem telefoniem - 27444888, Par cenām noskaidro pats.

Es gan esmu pārāk skops, lai kādam maksātu par sava auto pulēšanu!

Morsitis