[Autoliste] Re: Degvielas patēriņs

Jānis je at ktf.rtu.lv
Sun Oct 16 12:49:23 EEST 2016

un kādas ir iespējas piespiest auto īpašnieku pārskatīt normas?

Vai - no otras puses - ja jau tā ir problēma pilnīgi visiem - kā to
risina jur. personas, jo neticu, ka visiem ir melnās kases, no kā
kompensēt šito krapu.

(nejūtos morāli atbildīgs par svešas mašīnas iedzimtā grēka problēmām)

Citēts Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com>
Sun, 16 Oct 2016 12:23:33 +0300: