[Autoliste] Re: Degvielas patēriņs

ArnisR listes at mediaservice.lv
Sun Oct 16 13:04:31 EEST 2016

Jā, esmu savulaik lasījis, ka patēriņa normas var pārskatīt.

Ja nemaldos, +20% pret ražotāja norādīto (vidējo?) patēriņu varēja būt automātiski bez jebkādu citu papīru rakstīšanas.
Ja ražotāja datu nav vai neiekļaujas tajos, tad ar aktu nosaka reālo patēriņu eksperimentālā ceļā (atbilstoši faktiskajiem lietošanas apstākļiem) un turpmāk grāmatvedībā lieto to.