[Autoliste] Re: Degvielas patēriņs

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Oct 16 12:23:33 EEST 2016

welcome to the planet earth! :D
norādītie patēriņi ir pie +25C, uzsilušam dzinējam, uz sausa asfalta
mierīgā ceturtdienā :) vai kaut kas tamlīdzīgs, bet tie ir sterili
apstākļi. dažāda tipa dzinējiem novirzes ir dažādas. parasti, jo mazāks un
ekonomiskāks dzinējs - jo atšķirība procentuāli ir lielāka...

man ar GT86 un automātu pie apsolītā 7.1l vidējā sanāk 7.8l vidējais, īpaši
nežāvējot airus ...

---
Rinalds
File:///