[Autoliste] Degvielas patēriņs

Jānis je at ktf.rtu.lv
Sun Oct 16 11:53:57 EEST 2016

Cau!

Kā ir ar jaunu mašīnu degvielas patēriņu - cik lielā mērā par tā faktu
ražotāji melo vai ar kādiem slepeniem lāstiem tie nonāk pie
fantastiskiem, neatkārtojamiem rādītājiem?

stāsts tāds - man lietošanā nodeva aparātu (1,46 l dīzeli, 81kW), kam
internetā rakstīts:
Fuel Consumption l/100 km
Urban:	5.80
Extra-urban:	4.40
Combined:	4.90

es savā gadījumā combined šitādu neesmu redzējis (labākais sniegums -
5,6 kombinējot 30% lielceļu un pārējo - pa pilsētu), urbānais patēriņš
ir ~7,5 (neesmu "sportiskais braucējs" pie tam un braucu arī pamatā
nekorķu laikā un pamatā - viens ar papīru ķeselīti), uz lielceļa -
pamatā tuvāk 5, nekā 4,5.

"Kto kozjol?"

J.