[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

arc arc at intelectuals.net
Sat Apr 2 04:06:48 EEST 2016

Prichomzs wrote on 2016.04.01. 12:46:

> /"Džipmašīnas" es tā īsti nesaprotu, tāpēc nemaz neskatīju./
> Es piedāvātu šo teikumu aizvietot nedaudz koriģētu:
>
> Automašīnas, kas ir gana ietilpīgas, lai komfortabli brauktu 5 un
> vajadzības gadījumā 7 es nemaz neskatīju.

:-))) nu jā, bet ņem vērā, ka Ģirts aplūkoja _jaunas_ mašīnas tad tā
bilde kļūst savādāka.
kas ta mums vispār vairs palicies no jauniem 7vietīgiem apvidniekiem? da
gandrīz nekas. reku pat defenderi pārstāja ražot, vienīg toijota ar savu
lc70 paliek, bet tām eiroopas tirgus nespīd tāpat.

vienīgais kas paliek ir ieskrūvēt kādu ķebli navarai kravaskastē un
plastmasas būdu virsu, lai pa gabalu neredz ;-) (nu ok, vw mīļotāji var
izvēlēties amarok).

bet tā citādi, vienīgais kas nāk prāta ir ieteikt Ģirtam šopavasar
turpinot akciju aizdoties uz kādu micuku centru un notestēt jaunā
outlandera 7 vietīgo versiju. (un pēc tam uzrakstīt atskaiti :)

pie viena var uzmest aci kādam hyndajam, ix55 laikam vairs netigo, bet
kautkādi santafe ar mazbeņķiem aizmugurē ir. cik var nopras šamie ir ari
bezpiedziņas, tā ka kāreizi!

šitiem no Māras pieminētās rijības sen vairs nav ne smakas, laigan kāda
tur disco rijība, tas auto vnk bij neveiksmīgs :-)

=)
arc
ari ar jūkošu un brūkošu ģimenes autoparku, kurš prasās pēc upgreida ;)