[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Sat Apr 2 07:30:45 EEST 2016

Nissan X-Trail, Hyundai Santa Fe - 7 vietīgi, salīdzinot ar kompaktvaniem papildus kaifu sev neredzu, dārgāki pat par VW Touran. Secinājums - price/performance manām vajadzībām draņķīgāks par kompaktvaniem, laikam tāpēc arī nesaprotu modi uz tiem parketniekiem. Par Toyota LC 200 vai Volvo X90 vispār nerunāsim - tie Ford Expedition kategorijā.

Ģirts