[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Apr 1 13:50:24 EEST 2016

Jāsaka, ka tās ir dažas labās lietas, kuras atceros no landrover laikiem – piecas komfortablas vietas + 2 tā pa pusei, virsū neviens nelien, neviena apmalīte vai bedre nav pa lielu, vēsu mieru izbrauc arī Dzelzceļa ielu. Tā visa man pietrūkst.
Nu, rijība... jā.
maara

Un tavuprāt, kurš tad būtu tas pareizais auto vienkāršam cilvēkam ko pa Rīgu stumdīties - Ford Expedition vai Bentley Bentyaga?

Ģirts