[Autoliste] Re: par vilcieniņiem/Jaunās ES prasības no 1.Novembra

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Tue Nov 3 14:50:35 EET 2015

Protams, tā nav panaceja visām kaitēm, bet lielākajā vairumā gadījumu tā
nostrādās.  Un atceramies ka tās ir tikai palīgierīces, kas atvieglo
šofera darbu. Nevienā nelaimes gadījumā nevarēsi stāstīt ka nenostrādāja
tas vai cits asistents... visu atbildību uzņemas autovadītājs. Vismaz
līdz šim tā bija, kas būs nākotnē neņemšos zīlēt.

ramonz,
netic navigācijām pa 100%