[Autoliste] Re: par vilcieniņiem/Jaunās ES prasības no 1.Novembra

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Nov 3 14:11:11 EET 2015

Lai nešķistu, ka viss ir pēc cukurzirņiem:
https://www.youtube.com/watch?v=PzHM6PVTjXo#t=6m23s
A nez ko tā sistēma darītu, kad priekšā būtu riteņbraucējs?

Un tad vēl viena tāda lieta - nesen aviokatastrofu izmeklēšanas raidījumā
bija stāsts par ne pārāk seno AirFrance katastrofu. Gala iemesls - kad
vētrā aizsala ātruma mērierīces caurulītes, autopilots atslēdzās, visi
rādītāji atslēdzās. Nepieredzējis pilots nesaprata ko darīt i nometa to
ļotaku zemē. Jo apmācības tai laikā lielā mērā balstījās uz to, ka visi
rādītāji strādā un vispār - visu izdarīs autopilots.

Tieši tas pats ar visiem auto asistentiem - viņi palīdz lasīt avīzi,
skatīties filmu un citādi atslābināties brauciena laikā. Un pēc tam lamāt
ražotājus, kad tie asistenti nenostrādāja. Tāpat kā GPS - ir ērti uz viņu
paļauties un nepirkt papīra kartes, līdz gps uzstājīgi ieved uz sezonu
slēgtos ceļos.

2015. gada 3. novembris 09:44 Raimonds Vilks <raimonds.vilkss at gmail.com>
rakstīja:

> Lai neliekas ka viss tik slikti, tad informēšu (iespējams daži jau zin),
> ka no ES prasības/regulas nosaka ka, no 2015.gada 1.Novembra ES nevar
> reģistrēt auto ar pilnu masu 3.5t ar kuram nebūs uzstādīts Līniju Asitents
> , bet  auto ar pilna masu 8.0t ( un vairāk) arī bremžu asistents. (Ir gan
> arī daži izņē'mumu, bet tas ir tikai laika jautājums).
>
> Kas tie par zvēriem?
> Līniju asistents, kā jau tas nosaukumā minēts, informēs vadītāju par
> līniju pārkāpšanu bez ieslēgta pagrieziena signāla ar skaņas zummeri un
> vizuālu brīdinājumu instrumentu panelī.

> [...]

Karlis