[Autoliste] Re: ATB.: Fwd: Re: par vilcieniņiem

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 2 14:06:20 EET 2015

On 11/02/2015 12:38 PM, Instigater wrote:

> Šajā ziņā es nesaprotu kāpēc pie rekonstrukcijas atkal katrā virzienā ir
> uzlietas 3 joslu platuma asfalts, bet braukt atļauj tikai pa 2 joslām!

tas ir normaali, jo jaabuut avaarijas apstaashanaas joslai. pie tam, tas
ir esoshais platums, vecais klaajums bija tikpat plats.

> Tā vietā tiešām atsevišķi varēja nodalīt 10m attālumā ar zālienu velo
> celiņu vienas joslas platumā. Izmaksas beigās būtu stipri līdzīgas.

pirmkaart, taa ir papildus konstrukcija, papildus izmaksas.

otrkaart, runaa, ka tur esot eiropas liimenja aizsargaajama teritorija,
jo ligzdo zaljaa vaarna. jebkaada buuvnieciiba aarpus esoshajaam celja
robezhaam esot jaasaskanjo eiropas liimenii, blah.
taa gan tik taada bauma, bet tas arii esot iemesls, kaapeec riigas
virzienu nepaarceela blakus siguldas virzienam tur, kur tie ir nostatus.
tad buutu vareejushi buuveet zhogus un dziivnieku tuneljus un likt
atljauto 130 - taa saakotneeji esot bijis plaanots...
--
 Rich