[Autoliste] Re: ATB.: Fwd: Re: par vilcieniņiem

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Nov 2 12:38:42 EET 2015

On 2015.11.02. 11:57, Rich wrote:
> :D
> ojaa, gan jau ir kaads velomaniaks, kas to pat gribeetu ieteikt. bija
> dzirdeeta sakariigaaka doma - velocelinja izbuuve liidz siguldai. to gan
> buutu bijis leetaak dariit liidz ar shosejas rekonstrukciju...
Šajā ziņā es nesaprotu kāpēc pie rekonstrukcijas atkal katrā virzienā ir
uzlietas 3 joslu platuma asfalts, bet braukt atļauj tikai pa 2 joslām!
Tā vietā tiešām atsevišķi varēja nodalīt 10m attālumā ar zālienu velo
celiņu vienas joslas platumā. Izmaksas beigās būtu stipri līdzīgas.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.