[Autoliste] Re: ATB.: Fwd: Re: par vilcieniņiem

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Mon Nov 2 17:15:37 EET 2015

Vakar uz Siguldas šosejas redzēju grupu ar velosportistiem. Bija 2 acīmredzamas izmaiņas pavadošā auto uzvedībā. Pirmkārt,  Bija ieslēgtas avārijas ugunis. Tā kā pavadošais auto bija kaut kāds svaigs Audi (a varbūt kas cits - varu kļūdīties), tad katra tā avārijas uguns bija pusmetru plata un spīdēja dikti spoži. Rezultātā to mirkšķinātāju varēja redzēt vismaz 2 kilometru attālumā. Oranžā lampiņa uz jumta gan izskatījās dikti blāva un žēlīga. Otrkārt, pavadošais auto turējās diezgan lielā attālumā aiz vellapēdistiem. Tik lielā, lai tomēr nevarētu ielīst, bet tomēr tik lielā, lai nevarētu arī to pavadošo auto tik ātri iestumt vellapēdistos. Agrāk tā distance bija stipri maza, es pat teiktu, ka nebija nemaz.

Manuprāt, abas šīs lietas stipri uzlabo tā pasākuma drošību, tikai nav skaidrs, kāpēc to nevarēja ieviest jau sen.

Ģirts
Neko nejēdz no fūrēm, mašīnām, drošības un vellapēdistiem.