[Autoliste] Re: ATB.: Fwd: Re: par vilcieniņiem

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 2 11:57:21 EET 2015

On 11/02/2015 11:38 AM, 2G wrote:
> Nu, ja es pareizi saprotu, kādam jau ir padomā risinājums - atsevišķa
> josla uz Vidzemes šosejas priekš velotreniņiem. Laikam labs risinājums,
> ja reiz tik daudziem cilvēkiem esošā kārtība rada tik lielas problēmas.

:D
ojaa, gan jau ir kaads velomaniaks, kas to pat gribeetu ieteikt. bija
dzirdeeta sakariigaaka doma - velocelinja izbuuve liidz siguldai. to gan
buutu bijis leetaak dariit liidz ar shosejas rekonstrukciju...

un ne jau kaartiiba rada probleemas. kaartiiba ir riskanta un rada
traumas. a2 ir noslogotaakaa shoseja latvijaa.

--
 Rich