[Autoliste] Re: Auto ledusskapis

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Wed Jun 10 09:19:17 EEST 2015

Mani piedzīvojumi ir tādi. Ceļojumos braucot aizņemos kasti. Ir daži saldējamie elementi (plastmasas klucītis ar kaut kādu šķidrumu). To vakarā ieliek saldētavā, no rīta tajā kastē, kasti mājās pie rozetes iepriekš izsaldē. Tad to visu grabažniekā pie piepīpētāja. Aukstumu tur, bet Vācijā 12h laikā, kamēr vazājos pa VW pilsētiņu, nosēdināju aķi. Neko gudru nepateikšu - var izvēlēties - vai nu kaste vēsa, vai vakarā var piešķilt auto, bet ne abus.

Ģirts Karnītis
Sent from my Nokia 1610