[Autoliste] Re: Auto ledusskapis

ArnisR listes at mediaservice.lv
Wed Jun 10 10:43:41 EEST 2015

Insulīnam it kā rekomendē +2°... +~25 °C diapazons. Jāpapēta sīkāk vai tos +2° nevar tuvāk 0°...+1°.

Es tādā gadījumā ņemtu termosu vai termokasti un liktu iekšā ledu+ūdens (sasaldē, piemēram, parastā dzeramā ūdens pudeli un iemet kastē). Temperatūra garantēti būs zema, bet ne zemāka par nulli. Viegli arī vizuāli kontrolēt – ir ledus+ūdens, ir ok.
Nav - kaut veikalā nopērkam un pieberam.

Auto ledusskapji siltumu tur sliktāk nekā termosi un manējais ledusskapis automātiski arī pats atslēdzas, ja spriegums nokrīt zem kaut kādas vērtības. Ja auto izslēgts, tad  ledusskapis arī izslēdzas uzreiz vai pēc brīža – atkarīgs kāds aķis un sprieguma kritums kontaktos. Braucot ceļojumā uz Eiropu, iemetu 2x1,5 l sasaldētas ūdens pudeles un 2 dienas nemaz neslēdzu to ledusskapi iekšā. +vēsu ūdeni var padzertiesJ