[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Jul 28 18:46:34 EEST 2014

yeap, 3l ir H6, sešcilindru boksermotors. par "diviem filtriem pa
120ls/gab" kolēģis varētu precizēt, pagaidām tādus neesu sastapis. turklāt,
kā jau teici - ja nav katru mēnesi jāmaina - pofig :)

2.5 bez turbo + 4 robu antīks tomāts = rij un neiet... tas ir labs
komplekts, lai pēc tam varētu spriest, ka "outbeks ir sūds" :D

subaru dīzeļus taisīt tā īsti vēl nav iemācījies, ja vispār skatīties uz
dīzeli - tikai jaunu... vai vismaz no `10. gada, kad pirmie bērnu gļuki
bija sakopti.

Rinalds
File:///