[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Jul 29 11:37:46 EEST 2014

Piemetīšu pagalīti - saskaitot kopā remontus, patēriņu, nervus un izdevumus,
kuri radušies, jo lūznis ir atkal stāvējis, nevis darījis savu darbu,
sanāca, ka jauna auto līzings ir bik virs 100 eiro mēnesī vairāk. Diespas -
nesaku, ka konkrētā summa noteikti visiem ir nieks, bet mums šis palīdzēja
izšķirties par jaunu. Maksājumā ir arī divu pirmo gadu kasko, 5 gadu vai 150
000 km garantija, garantijas gadu obligāto apkopju izmaksas un pirmie divi
riepu komplekti. T.i., teorētiski - pērc octa un dīzel un brauc. Redzēs kā
tas viss dzīvē izvērtīsies visu piecu gadu garumā, tomēr pirmie divi mēneši
ir gatavā paradīze. Tiesa, jāpārkāpj sava galvā pāri tam, ka šis vairs nav
beeemvee, bet kāds hujdajs (mūsu gadījumā nissan), bet nu - es gribu BRAUKT,
man aknās sēž šitie visi "prasa uzpasēšanu", "vecu turbīnu problēmas",
"pišuks ar veciem dīzeļiem". Atkārtoju - nekā personīga, diespas. Tikai kā
variants.
m.

Tagadējais autiņš tērē ~16 litrus uz simtu, jebkurš cipars zem šī ir jau
ieguvums :)

Kolēģis minēja par kautkādiem fitriem (laikam), kuri maksājot ap 120Ls un
tādu ir divi gab., bet es īsti nesapratu to viņa ideju. Ja vien tie nav
jāmaina reizi mēnesī, tad lielu problēmu šeit neredzu.

Kā jau var noprast, favorītos ir e39 kūtiņa, bet esmu skatījies arī citus
līdzīgus auto, un subj. ir vienīgais, kura salona dizains man šķiet ok. Vēl
kā variants varētu būt X5, ar 4,4L +LPG (offtopic)

Tātad pagaidām secinājumi:

3L ir foršs un jaudīgs, prasa punktuālu uzpasēšanu, V6, pieejams ar
5-pakāpju automātu, bez turbīnas (svarīgi, jo negribu jāties arī ar vecu
turbīnu problēmām)

2.5L pēc manas saprašanas ir divu veidu - ar un bez turbas. Izejot no
iepriekš teiktā, izvēle būtu starp 3L un 2.5 bezturbo. Vai visiem tiem 2.5L
ir tikai 4-robu automāti?

Pilnpiedziņa interesē tikai tik daudz, lai ziemā varētu jēdzīgi no
piesniguša pagalma ārā tikt.

Pišuks ar veciem dīzeļiem arī neinteresē.

Agritis

e32 735i

p.s. ja sievai izdotos "iestāstīt" kautkādu golf variant, tad man pašam būtu
daudz vairāk opciju :D