[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Jul 28 16:07:14 EEST 2014

tikai outback, tikai h6, tikai automāts :) ar tiem 245zs no 3l h6 pietiek
visam. ēd benzīnu jauktā ciklā ~11-12l, pa šoseju ~8-9l - cik spied, tik
arī rij. motors prasa rūpīgu attieksmi, bet ja labi izturēsies, nobrauks
mierīgi 500kkm bez kapremonta. grib labu eļļu (5w30 sintētika), uzpasēt
līmeni (parasti gan nav jāuzlej vairāk par puslitram uz katriem 5kkm, ja ir
- skatamies, kas par vainu). kārba 3l variantam ir 5-robu, ar diferenciāli
un planetrāro pārvadu centrā (atšķirībā no parastajiem 4-robu tomātiem, kam
centrā ir tik cik sajūgu paka, kas regulē, cik griezes padot uz aizmuguri).
griezes sadalījums 45F/55R, ar elektriski vadāmu bloķi centrā. aizmugurē -
vLSD bloķis. ir atslēdzama stabilitātes kontrole (saucas VTD). nebaidoties
izsaukt fleimu, teikšu, ka noteikti būs ar labāku vadāmību par e39. :)

ļoti mierīgs auto, ļoti labi tur ceļu - gan asfaltu, gan granti, gan
nenosakāma seguma. kluss, ļoti atsaucīgs uz stūri un abiem pedāļiem. ērts,
vietas netrūkst... nezinu, kas tur sūdīgs. ja nu vienīgi tas, ka nav BMW...
:D

vari Evulim uzprasīt, viņa daudz vairāk par mani nobraukusi ar to auto :)
vēl GirtzB vienreiz vizinājās... :D

Rinalds
File:///