[Autoliste] Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Agritis agritis at balticom.lv
Mon Jul 28 15:23:36 EEST 2014

Sveiki

Sen neko neesmu iepostējis, sorī, ja ir jau bijis, bet interesē atsauksmes
par subj - problēmas, ekspluatācija utt.

Esošais vāgens ir nu jau stipri saguris, meklēju vietā kautko praktiskāku
(universālu). Par bumeriem man viss ir pašam skaidrs, bet subj tiek
izskatīts kā alternatīva e39 universālim. Runa varētu būt par 2.5 vai 3L
benzīnu ar automātu. Šobrīd vienīgo atsauksmi esmu dzirdējis no darba
kolēģa, un tā nebija diezko laba.

Interesē arī prognozējamais degvielas patēriņš, tīri lai salīdzinātu ar
esošo :)

Agritis

e32 735i