[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Kaspars rupucis at gmail.com
Mon Jul 28 16:44:32 EEST 2014

Hmm, droši vien daudz kas atkarīgs arī no gada.
Bija man savulaik Outbacks. 2.5 l automāts
Superīgs auto, bet, pretēji Rinalda teiktajam, rijīgs gan. man vidējais
patēriņš bija 14l/100km
Eļļas nerija, visas zondes un devēji nomainīti un kārtībā. Uz jautājumu
dīlerservisā, kāpēc tik daudz ēd, atbilde bija - tas esot normāli.
Nobraucu kādus četrus gadus.
Ja būtu iespēja, atkal noteikti gribētu Outbacku, tikai ar dīzeli :)

K.

2014. gada 28. jūlijs 16:07 Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com> rakstīja: