[Autoliste] Re: Diesel EGR jautaajums

arc arc at intelectuals.net
Fri Jul 25 12:18:52 EEST 2014

Instigater wrote, On 2014.07.25. 10:07:

> [...]

neneu, taa jau ir,  egr un dpf nnafig, zirgi klāt, motorresurss ari :-)
braucējs kopā ar kjerru viegli uzelpo bet zaļie šausmās saķer galvas un
skrien sūdzēties :)

viss jau tā ari ir, man te ari vīri tieši tā dara, bet ar nedaudz
vecākām ķerrām, kā jau Ruu minēja, atliek tik noskaidrot ko par to joku
teiks TA, ja tā izdarīs 2009.gada.A6  :-) laigan, kā jau minēji, var
sarunāt ar čipotāju, ka pirms TA piebrauc iečipot tīru gaisu :-) bet vai
tas ieraksisies normās - nezinu.
vēcākām ķerrām līdz 2002.g laikam probl nebija.

es tik šitā esmu nehāniskajam sūknim pārcenties, kad TA rāda 10x mazāku
dūmainību kā norma ;)