[Autoliste] Re: Diesel EGR jautaajums

Janis Berzins janis.berzins at apollo.lv
Fri Jul 25 11:10:33 EEST 2014

Tas liekas paaraak radikaali, es tam veel neesmu gatavs :-)
Arii ar 450 Nm var tikt no vietas nost un pabraukt.

Saakshu ar viziiti Diizeljcentraa kad beigsies atvaljinaajums, tagad
paaraak forshss laiks, lai pa servisiem braukaatu.

Janis

Pk, 07/25/2014 12:28 AM Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja: