[Autoliste] Re: Diesel EGR jautaajums

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Jul 25 10:07:50 EEST 2014

On 2014.07.25. 07:19, Juris Knakis wrote:

>     Dīzelim EGR kā tantei riteņi. Aizbrauc pie čipotāja kāda un pasaki, ka
>     tev to EGR vajag atkodēt nost un vēl arī pie reizes DPF vajag
>     atkodēt un
>     izravēt fiziski, pa virsu vēl čipu un vispār laime pilna = ~320 Zs un
>     ~700Nm.
>     Instigater

> Hmm, man arī apziņas "annāļos" pavīdēja doma, a kāda vella dīzelim
> kūleris EGR
> ''ķēdē"? Kā nekā man kādreiz bijušajam Volvo 240 arī bija EGR
> (Ziemeļamerikai /
> Kanādai tak bij būvēts), bet nekāda kūlera tur nebija gan, kaut
> [...]
Kūleris vajadzīgs, lai šitiem jau no rūpnīcas nikni regulētiem varētu
samazināt NOx izmešus - aukstāka ieplūde - zemāka temperatūra cilindrā =
mazāk NOx.
Dīzeļam taču ar TA nav problēmu - kādu iečiposi degvielas daudzumu, tādu
arī dūmainību dabūsi.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.