<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">On 2014.07.25. 07:19, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:1406261992.53d1dae801a34@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>
      <blockquote class="c1"> Dīzelim EGR kā tantei riteņi. Aizbrauc pie
        čipotāja kāda un pasaki, ka<br>
        tev to EGR vajag atkodēt nost un vēl arī pie reizes DPF vajag
        atkodēt un<br>
        izravēt fiziski, pa virsu vēl čipu un vispār laime pilna = ~320
        Zs un<br>
        ~700Nm.<br>
        Instigater<br>
      </blockquote>
      ----------------------------------------<br>
      Hmm, man arī apziņas "annāļos" pavīdēja doma, a kāda vella dīzelim
      kūleris EGR<br>
      ''ķēdē"? Kā nekā man kādreiz bijušajam Volvo 240 arī bija EGR
      (Ziemeļamerikai /<br>
      Kanādai tak bij būvēts), bet nekāda kūlera tur nebija gan, kaut
      benzīnniekam izplūdes<br>
      gāzu temperatūra tak ir augstāka, nekā dīzeļam ...Varbūt tiešām to
      kūleri var<br>
      anihilēt? Pieļauju, arī DPF, tikai ko tā ķerra rādīs TA? Kādam
      pieredze ir?
      <br>
    </blockquote>
    Kūleris vajadzīgs, lai šitiem jau no rūpnīcas nikni regulētiem
    varētu samazināt NOx izmešus - aukstāka ieplūde - zemāka temperatūra
    cilindrā = mazāk NOx.<br>
    Dīzeļam taču ar TA nav problēmu - kādu iečiposi degvielas daudzumu,
    tādu arī dūmainību dabūsi.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
  </body>
</html>