<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<br>
<div class="moz-cite-prefix">On 2014.07.25. 07:19, Juris Knakis
wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:1406261992.53d1dae801a34@mail.inbox.lv"
type="cite">
<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>
<blockquote class="c1"> Dīzelim EGR kā tantei riteņi. Aizbrauc pie
čipotāja kāda un pasaki, ka<br>
tev to EGR vajag atkodēt nost un vēl arī pie reizes DPF vajag
atkodēt un<br>
izravēt fiziski, pa virsu vēl čipu un vispār laime pilna = ~320
Zs un<br>
~700Nm.<br>
Instigater<br>
</blockquote>
----------------------------------------<br>
Hmm, man arī apziņas "annāļos" pavīdēja doma, a kāda vella dīzelim
kūleris EGR<br>
''ķēdē"? Kā nekā man kādreiz bijušajam Volvo 240 arī bija EGR
(Ziemeļamerikai /<br>
Kanādai tak bij būvēts), bet nekāda kūlera tur nebija gan, kaut
benzīnniekam izplūdes<br>
gāzu temperatūra tak ir augstāka, nekā dīzeļam ...Varbūt tiešām to
kūleri var<br>
anihilēt? Pieļauju, arī DPF, tikai ko tā ķerra rādīs TA? Kādam
pieredze ir?
<br>
</blockquote>
Kūleris vajadzīgs, lai šitiem jau no rūpnīcas nikni regulētiem
varētu samazināt NOx izmešus - aukstāka ieplūde - zemāka temperatūra
cilindrā = mazāk NOx.<br>
Dīzeļam taču ar TA nav problēmu - kādu iečiposi degvielas daudzumu,
tādu arī dūmainību dabūsi.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
</body>
</html>