[Autoliste] Re: Vecais, tupais dīzelis, isuzu.

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Feb 28 09:11:50 EET 2014


On 2014.02.27. 23:26, Vecais_Dumais_Lacis wrote:
> Hello Girts,
>
> 2.8 pajerai no turbiinas iet spiediena truba uz suukni
> attieciigi turbiinas spiediens spiezh uz membraanu kas taalaak regulee
> degvielas daudzumu
>
> moar powaa - http://www.mkiiisupra.net/bbs/showthread.php?35849-The-more-power-hour
Ja jau mehāniskais sūknis, tad uz Montija konstrukcijai jābūt ļoti 
līdzīgai. Es gan negribētu teikt, ka jums tur viss tik tupa mehānisks, 
jo wiki rakstīts šādi:

  * The*4JG2*is a 3.1 L (3,059 cc), 95.4 mm bore x 107 mm stroke version
    with indirect injection. It replaced the 4JB1-T in theIsuzu Bighorn
    <http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Trooper>(Trooper II) and
    Mu/Wizard (Rodeo) in most markets.^[21]
    <http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Isuzu_engines#cite_note-AR94-21>
    This engine was upgraded from mechanical injection to electronically
    controlled mechanical injection.

Jebkurā gadienā, ja tomēr viss mehānisks, tad ņemam skrūvgriezi un 
griežam vaļā degvielas padevi līdz brīdim, kamēr nomīts grīdā sāk dot 
viegli pelēku dūmiņu (da galam izgriežot 3.robu). Pēc sajūtām tur ļoti 
maz jums to Nm un kW pašlaik ir. Var jau būt, ka iesmidzes sākuma 
moments ir pakaļā (pārāk vēlu), bet to kā tur tieši ir, uz konkrēto 
motoru vairs nepateikšu.

-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
www.projektam.lv

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20140228/8b60ef61/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list