[Autoliste] Re: Mobile.de Net cena.

Andris Sprogis andris.sprogis at gmail.com
Thu Jun 27 14:41:22 EEST 2013

1) nebrauc samohodom. brauc no li-bekas uz Ventspili ar pra-mi, gandri-z
tas pats vien sana-ks izmaksa-s.
2) A-rzemes ir doma-ts a-rpus ES vai ari- juridiskas personas.

Rea-li vajag auto tur, uz vietas, lai brauka-tu un skati-tos auto - tie,
kas ir centra plac(os, ir da-rgi un jau n-ta-s reizes pa-rpirkti. Rea-li
visus par laba-m cena-m li-dz plkst. 11 turki vai citi pa-rpirce-ji
nope-rk, uzliek virsu- 500 eur un pe-cpusdiena-, tad pirce-ji
pamodus(ies, tirgo ta-la-k. Ta-pe-c mobile.de lapai vajag refresh
konkre-tam reg,ionam ik pe-c 5 min n o ri-ta veikt, ta- var ari- no
pirmaja-m roka-m s(o un to labu dabu-t.

andris,
bijis tur un tagad skatos auto sestrai tur - bu-s jau laikam ja-brauc