[Autoliste] Re: Mobile.de Net cena.

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Jun 27 14:56:55 EEST 2013

sk.
veel uzradaas jautaajums - ja jaapaspeej aatri no riita nochekot, tas
noziimee, ka turpat uz vietas jaapadziivo un no riitiem jaameklee auto? jo
nez vai var nocehkot, tipa sarunaat un braukt divas dienas pakalj, ja turks
uz vietas naudu jau vicina :D

On 27 June 2013 14:41, Andris Sprogis <andris.sprogis at gmail.com> wrote:

>  1) nebrauc samohodom. brauc no lībekas uz Ventspili ar prāmi, gandrīz tas
> pats vien sanāks izmaksās.
> 2) Ārzemes ir domāts ārpus ES vai arī juridiskas personas.
>
> Reāli vajag auto tur, uz vietas, lai braukātu un skatītos auto - tie, kas
> ir centra plačos, ir dārgi un jau n-tās reizes pārpirkti. Reāli visus par
> labām cenām līdz plkst. 11 turki vai citi pārpircēji nopērk, uzliek virsū
> 500 eur un pēcpusdienā, tad pircēji pamodušies, tirgo tālāk. Tāpēc
> mobile.de lapai vajag refresh konkrētam reģionam ik pēc 5 min n o rīta
> [...]

Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem