[Autoliste] Mobile.de Net cena.

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Jun 27 14:32:42 EEST 2013

Gan jau kaads ir dzinis auto no vaacijas.
Es te mazliet taa kaa shtukoju par taadu pasaakumu.
paskatoties mobile.de sludinaajumos redz dazhiem sludinaajumiem cenas ar un
bez pvn. saita paskaidrojumaa rakstiits, ka tas bez_PVN ir aarzemju
pirceejiem, bet man aizdomas, ka tik skaisti viss nav un vai nu aarzemes
domaatas aarpus EU vai arii juridiskaas sejas vai kas tml.
buutu jauki, ja kaads mazliet apgaismotu par sho teemu.

Vai ir kas iipashs taadai dziishanai no turienes (laikam jau ar to pashu
jauno auto samohodom), ko parasti saprot tikai ar pieredzi? :)
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem