[Autoliste] Re: spiediena relejs

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Mar 27 20:59:16 EET 2013

Poor mans airlock: T-Max kompresors, vecs tūristu gāzes/ūdenslīdēja/cits
balons utt ?  :-)

Paga, bet kādi 220V? Tie spiediena slēdži tak ir mehāniski, kontakts ir vai
nu vaļā, vai ciet. Divas klemmes viņam pavisam vienkāršā izpildījumā. Cauri
laid kaut vai 3 voltus....
Relejs tālāk jau ir, pieslēgts pie kontaktiem.

Vadāmu? Piemēram
http://www.smclv.lv/index.php?id=k&lang=LT&kid=86&kpid=928&kat=11